Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 30. juni 2014

Klipping av Syrinbusker

jeg har et gammelt Syrinlysthus, og i går begynte jeg jobben med å beskjære det. Om jeg skal få blomstring neste år, må det gjøres nå rett etter blomstring, og før de setter neste års blomsterskudd.
jeg har klippet på sidene hvert år, men å få tatt det på toppen er litt av en jobb. Og det har heller ikke blitt lettere kan man si... dumt å utsette slikt arbeid.
Nå har jeg bare noen få kvister igjen, må bruke gardintrapp. Så håper jeg at det vil blomstre igjen med ny styrke neste år.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar