Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 9. juni 2014

God pinse

Vi har kommet til annen dag pinse. Her har vært travelt med besøkende familie og venner. Stadig truende skyer med mistanke om torden, har gjort at jeg har vært lite inne på min pc. Jeg fikk ødlagt så mye i fjor, og det tok tid å få alt utstyr i orden igjen, så klok av skade, er jeg veldig rask til å dra ut ledninger nå..
Solen har varmet deilig innimellom regnbygene, og alt gror fantastisk! Floran ser ut som om vi er kommet til st.hans.. Jeg legger ved et bilde av mine gamle pinseliljer som dufter. Ha en fortsatt fin pinse, og kjør forsiktig dere som må ut på veiene. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar