Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

lørdag 31. mai 2014

Daybed, når ble det et møst?

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men i fjor ble jeg fristet... kjøpte både det ene og det andre.. Og sannelig endte jeg ikke opp med en sånn Daybedd også! :)
I pinsa i fjor, sto den fortsatt uåpnet da det kom besøks til gards. Sterke kvinner og menn var med på å få heiset den opp på verandaen.. det var enklere enn å prøve å få den inn og opp trappa, og ut igjen ...
Et langt tau ble bindt fast i det ene handtaket, og noen sto oppe å tok imot, mens to sto nede og løftet.
Jeg var redd både for vinduer og alt annet.. men det gikk smertefritt :) Ungene fikk ei flott papphytte å leke i noen timer også. For det var en gedigen pappeske den var kommet i.Her var ingen flatpakk nei..
Jeg er blitt mobbet litt av familien, men denne sengen er faktisk blitt brukt mye. jeg hviler der om dagen, og jeg sover der om natten, om været er fint,og månen lyser, og varmen gjør at det er bedre å ligge ute.
Barnebarna elsker å leke i den, og om vinteren når jeg setter den inn,fungerer den som ekstra seng.
At den skulle bli brukt så mye, å bli en så poppulær lekeplass for barna hadde jeg ikke forutsett.
Et litt vågalt kjøp,som viste seg å være smart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar