Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

tirsdag 1. april 2014

Gjedde i garnet!

Da jeg skulle gå å se etter Gjedda i ettermiddag, det vil si... jeg hadde tenkt meg ned til lysthuset og nyte eftermiddagsolens siste stråler... da hører jeg sprell og leven fra garnet! Og der var den første gjedda i år !
 Jeg har laget en liten serie bilder fra vann til file. Dette er et beist som biter ganske kraftig, så jeg må være forsiktig, den lever helt til jeg banker den fast til fjelen og slår den i hodet.
Høres brutalt ut, men sånn er virkeligheten om man vil ha Gjeddekaker. :)





Litt stolt av meg selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar