Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

tirsdag 8. april 2014

Froskene har begynt...og sverdliljene spirer

I går tok jeg kamera med meg ned til elven og floa for å se om gjedda hadde begynt vårdansen sin. Solen var varm og det var deilig å sitte der nede på brygga å høre på fuglesangen og kvekkingen fra froskene. Ja, froskene har begynt sin aktive vårsessong, men gjedda så eller hørte jeg ingen ting til...
Villirisen har begynt å spire, eller Sverdlilje som den også heter. Det gror mye av den rundt brygga og Floa.
 Vannet har synket betydelig de siste dagene, og det er snart på tide å få snudd min gamle røde pionerjolle, så jeg kan få satt garnet på skikkelig måte, ikke bare festet  det i brygga..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar