Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

fredag 24. januar 2014

Steinbeddet i min hage her på Auen

Steinbeddet er 8 år gammelt nå. Her har jeg flere timian som bunndekke, sammen med sedum. Ellers har jeg mange iris, lavendel,dagliljer, allum, kongslys, Hosta langs kanten. I bakgrunnen ser du en rød peon, Jeg har også noen heber, buksbom, verbena,salvie,arnika, søte, og lykkekløver. 
 Når jeg nå prøver å huske alt, forstår jeg at det er ganske mye her . skal prøve å lage ei liste til sommeren. Dette bilde er tatt av min venninne Inger Slotte, da hun var på besøk i sommer.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar