Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

lørdag 11. januar 2014

Salsa

 
Da er jeg klar for en helg med Salsa.!
 Lenge siden jeg har danset, gleder meg :)
Dans er godt for kropp og sjel.
 
Da er to timer med herlig musikk og hyggelige mennesker over.
 Nå blir det godstolen og tv.
Så er det på igjen i morra!  Godt å være igang igjen.
Salsa ble jeg anbefalt av en fysioteraput i 2006.
Og jeg var ganske så ivrig i en fire år.
 Danset fast en gang i uken.
men så  ble det mindre og mindre.... Slik er det jo gjerne...
Men nå har jeg lovet meg selv at jeg skal holde på med dette resten av vinteren.
Det er så utrolig bra for kroppen min.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar