Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

lørdag 5. juli 2014

Gul hane forsvunnet...

jeg har i mange år, faktisk helt siden 1998 hatt en gul hane i støpjern på toppen av skiltet Auen urtegård. ved innkjøringen til garden.
Nå er den forsvunnet!
Har noen sett den? Tror ikke den har fløyet av seg selv...
For noen år siden skjedde det samme med kanoutleieskiltet, og det kom til rette via opplysninger på facebook.
Så nå håper jeg at dere der ute klarer å finne den for meg. ;) jeg kan I farta ikke finne noe bilde av hanen. men den er ca. 20 cm. høy gul og i støpjern.
mandag 7.juli:
joda i dag ringte Varden og ville hjelpe til å finne hanen min, og jeg måtte gjøre en ekstra letejobb i bildearkivet mitt... her er hanen. Men snøen falt i fjor...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar