Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

tirsdag 20. mai 2014

Utsikt fra mitt kjøkkenvindu... nestenToscana ?

Min søster Gunlaug og jeg har vært et par ganger i Toscana, et herlig område i Italia som vi begge er blitt glad i . Når hun er på besøk her hos meg på Auen og ser ut gjennom kjøkkenvinduet, så sier hun begeistret:  Du har jo utsikt til Toscana her Anne !
ja Klokkeberget som det heter, ser ut som et lite Toscana, og i---

kveld var det ekstra vakkert....en amatørfotograf som jeg , kan ikke gi det redferdighet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar