Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

fredag 8. august 2014

Stokkrose sort

Jeg kjøpte denne planten i fjor på hagemessa, plantet den ut i hagen, men den kom ikke i blomst.. jeg tok den inn i kjelleren i vinter for jeg var redd for at den ikke skulle klare vinteren her, selv om de sto at den var flerårig...
jeg plantet den ut i det nye beddet mitt på tunet i mai. og i går kom den første blomsten:) Da håper jeg på en sensommer og høst som værmessig får denne til å blomstre lenge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar