Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 4. august 2014

Gode hjelpere er godt å ha når uhellet er ute

jeg er ennå i rekonvalesent etter fallet for en ukes tid siden. Min datter Elin og hennes sønn har vært her siden onsdag 30.juli, å hjelpt meg med både det ene og det andre.. når det er vondt å bøye seg gå, stå, sitte... ja da er det ikke så mye en får gjort.. Forberedelser til konserten med plukking av rips og mynteblader tok de seg av, (kakene bakte jeg ) :)

 
Blomsterbuketter til konserten tok Elin seg av
 
 
Haavar og kameraten Oscar følger nøye med når min søster Noomi tar seg av bilettsalget
 
de to guttene leveret også ut blomstergevinster til publikum.
 
Dagen etter var det innhøsting av urter
 
 
Bergmynte
 
Og så var det å få pakket krydder i poser.
 
Tusen takk for all hjelp!  Hønene ble også fulgt opp hele dagen med mating,vanning og henting av egg som han spiste til fokost :)
 Elin vasket ut av gamlestua og hjalp til med å få sengetøy og alt på plass til familien fra Tyskland, som leier der nå i ti dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar