Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 22. september 2014

Boken om urteeddik som forsvant

"Urteeddik " av Maggie Oster

Denne boken kom ut i 1996. Det var Forskningsparken på Ås som ga den ut her i norge. Jeg var fotograf og medarbeider på oppskriftsiden.
Denne boken har jeg nå beklageligvis gitt fra meg det siste eksemplar av..  Er det noen som kan hjelpe meg? ligger den i din bokhylle? Har du den å kan tenke deg å selge den til meg?
Det er jo trasig å ikke ha et eget eksemplar av boken som jeg har jobbet så mye med..
jeg vil bli veldig glad !
Har du den og vil gi den til meg er postadressen . Auen urtegård 3748 Siljan, Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar