Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

fredag 16. august 2013

Oppussing

Mye å ta igjen inne, så greit med en regneværsdag,. Så slipper man og vanne blomstene også...
I dag har jeg begynt å male en vegg på et av soverommene i 2. etage. Dette skulle vært ferdig i våres, men, sykdom i mai, pluss hagen og konserter  og lysthusbygging..har tatt min tid...man må være I rett humør for å ta fatt på slikt også... Å det var jeg i dag :)
Dette gule rommet var først min datters soverom i begynnelsen av nittitallet. Hun ville ha det gult! jeg var en tur i England akkurat da, på en hagevandring der, Kjøpte med meg gardinstoff og veggbord .
 Rommet ble veldig fint! Men en av veggene var ny furupanel...forde vi delte ei stue I to for å få fler soverom... denne veggen ble alldri malt...Så dette er på tide... Min datter har flyttet ut for lenge siden...og det er et gammelt sengemøblemang som nå skal få plass her... gleder meg til å få det ferdig. et par strøk så blir det bra tenker jeg...Liker å male med denne .:Lady som er vannbasert...lettere å få vasket koster rene...:)


Gulvet har hatt et lyst vegg til vegg teppe... nå vil jeg ta det vekk å male gulvet...

2 kommentarer:

  1. Flink du er, har faktisk malt et soverom jeg å idag, gjesterom,
    Liker best infra malingen, glir lett på å dekker bedre en lady, kjøpes på obs. Ha en god kveld,
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  2. Takk for tips,; er den vannbasert?

    SvarSlett