Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 15. juli 2013

Engelske Riddersporer

Jeg var på en hagevandring i England i april 1990, sammen med Telemark hagelag.
Da kjøpte jeg blant annet frø av engelske Riddersporer, fargeblanding,,,
De ble sådd,  og satt ut i hagen,  som en hekk ved inngangen nede ved parkeringsplassen. Der star de ennå!! Jeg har solgt endel av disse, og jeg tar også frø av dem om høsten, som jeg selger . De blir opp  2,5 m til 3 m. høye og er et fantastisk syn.!




Gleder meg over dem hver dag nå.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar