Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 7. desember 2015

Fargelegging, ny hobby

Man blir helt som barn igjen.
Endelig har det kommet fargebøker for voksne, Jeg har alltid elsket dette, og jeg vet ikke hvor mange fargebøker jeg har kjøpt til barn og barnebarn opp igjennom årene,  som det til syvende og sist er jeg som sitter å koser meg med  :)
Nå har jeg selv fått i gave, og kjøpt til meg selv et lite utvalg fargebøker og blyanter.
Jeg kan anbefale dette både som terapi og avkobling fra hverdagen.
 Den lille boken på bilde er kort som kan fargelegges før de gis bort, kjøpte disse i Stockholm sist helg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar