Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

onsdag 12. mars 2014

Lag din egen Urtehage

I kveld skal jeg holde kurs i Skien med tema : Lag din egen Urtehage.

Kurset er fulltegnet.

Jeg kommer til å legge vekt på  jordkvalitet, solforhold, valg av matrialer, og valg av urter.
Jeg har med meg friske urter, og bilder fra egen hage .


Onsdag den 19.  er det en ledig plass på kurset som har tema.: Aromaterapi til husbruk.
                          Ta kontakt med bydelshuset på Gråtenmoen for påmelding til Gun.

Vil du at jeg skal komme til ditt distrikt med kurs eller foredrag er det bare å ta kontakt.:)
www.auen-urtegard.no
  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar