Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

fredag 18. oktober 2013

5000 !

Akkurat nå passerer antall tittere på bloggen min 5000 !
 Utrolig hyggelig :)
jeg er appsolutt amatør når det gjelder data.
Desto enda mer gøy at så mange liker det jeg legger ut av bilder og gjøremål her på Auen.
jeg har jo en webside på Auen Urtegård,
men den kan ikke brukes på samme måte..
Jeg har facebook, men den begrenses til de som er medlem...
Bloggen favner alt, noe som passer meg bra.
Jeg har mye å lære for å bruke den perfekt, men er også glad for det jeg får til :)
 
Takk til alle som følger meg :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar