Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

tirsdag 14. juni 2016

Naturopplevelser

Når jeg ser hvor mange tillslag jeg får på det som har med naturopplevelser å gjøre.. som Høner, kano, økologi, hage,

Jeg er overbevist om at vi alle har en søken til naturen o det gode liv.
jeg gjorde dette valget for 26 år siden
Har ikke angret en dag, selv om det har vært opp og nedturer, så har det å bo slik i skogen hatt en overordnet betydning for meg.

her er jeg nære Bever, Gaupe og Rovfugler, men også Fisken i elven.

Her er stillheten som jeg trenger og roen som gjør at jeg kan føle meg hel.<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar