Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

fredag 10. oktober 2014


Flinke til å lage plakater der oppe i Bø og Sauherad hagelag. Denne lyste imot meg da jeg kom igår. Jeg  er nysgjerrig å leser. Jøss er dette meg ??   ...Ja Jo ...det stemmer jo alt sammen...:)) Bare rart å se det slik ute på fortauet..:) Det ble en veldig fin kveld. Folk var lærevillige å stilte spørsmål etter foredraget. slikt er alltid gøy. 
Veien hjem i lyn, torden + måneskinn er noe av det rareste jeg har opplevd, men det er en annen historie,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar