Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 16. september 2013

Tekopper

Jeg har samlet på tekopper i noen år.. Kjøper både brukt å nytt.. bare en, for det finnes så mange fine... porselen, stengods eller keramikk. Har et skap på kjøkkenet der jeg har både kopper og ulike teslag.. lukter så godt når jeg åpner skapdøren...
Ser jo at det har havnet mye annet i det skapet også etterhvert som åra går... bør rydde litt... jeg kjøper også med meg honing mm. fra ulike steder... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar